.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امشب / ساعت 22 ؛ برنامه « چلچلا »
«پزشک بدون مرز مازنی» مهمان ویژه برنامه پرمخاطب سیمای تبرستان
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی که درپی حمله ناجوانمردانه شیمیایی داعش به مردم بی دفاع کرکوک عراق به این شهر عزیمت نموده بود و اکنون به مازندران بازگشته است امشب ساعت 22 مهمان پرمخاطب ترین برنامه نوروزی شبکه تبرستان خواهد بود .....

شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، امشب مهمان ویژه برنامه پرمخاطب نوروزی « چلچلا » درشبکه تبرستان است .

به گزارش شمال نیوز، دکتر سید ناصر عمادی که درپی حمله ناجوانمردانه شیمیایی داعش به مردم بی دفاع کرکوک عراق به این شهر عزیمت نموده بود و اکنون به مازندران بازگشته است امشب ساعت 22 مهمان پرمخاطب ترین برنامه نوروزی شبکه تبرستان خواهد بود .

این پزشک بدون مرز و ایثارگر مازنی که خود از جانبازان شیمیایی است علاوه بر سال ها حضور مستمر در مناطق آسیب دیده کشورمان از حملات شیمیایی در سردشت ، به مناطق محروم افغانستان ، عراق ، بروندی ، کنیا  و دیگر کشورهای آفریقایی خدمات پزشکی داوطلبانه ارائه نموده است .

دکتر عمادی که متخصص پوست می باشد تاکنون در میهن عزیزمان نیز به 162 روستای محروم در مازندران ، گلستان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، قم ، لرستان ، کردستان و خوزستان داوطلبانه سفر کرده و در برخی از سفرهای خود جمعی از پزشکان متخصص را همراه نموده است .

وی در آخرین اعزام خود در واپسین روزهای سال 94 ، پس از حمله شیمیایی گروهک داعش به شهر کرکوک عراق همراه با جمعی از پزشکان بدون مرز راهی این شهر شد که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت .

گفتنی است ، برنامه تلویزیونی چلچلا به تهیه کنندگی رقیه یحیی زاده ، از اول فروردین به مدت 240 دقیقه ،بطور زنده و مستقیم از سیمای مرکز مازندران با اجرای خوب چیت سازان ( از مجریان مهمان شبکه 2 سیما و قدمی ( از مجریان موفق سیمای مازنردان ) و کارگردانی فردین بیطرف ، پخش و تا 14 فروردین ساعت 22 ادامه خواهد داشت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاعر 6 فروردين 1395
در وصف تو شجاعت و معرفت این پزشک بدون مرز . هر چه گویم کم است این اسطوره . واقعا وقتی فکر می کنم که انس ان هایی شریف مثل شما وجود دارند به انسانیت خود می بالم .
سعیدی 6 فروردين 1395
پزشکانی که فقط به فکر پول و پست و مقام هستند با دیدن امثال دکتر عمادی ها خجالت بکشن ایشان اگر بخواهد راحت زندگی کند می تواند در مطب خود بنشیند و طبابت کند و نیازی نیست به نقاط محروم دنیا برود درود بر شرفت این مرد
نا شناس 6 فروردين 1395
انصافاً برنامه قشنگي بود دكتر عمادي خيلي پرانرژي و خوش سخن بود.
از استاندار هم متشكريم كه وقتي دكتر عمادي از كركوك برگشت حال ايشان را پرسيد.
صد رحمت به شما دكتر ربيع
قایمشهری 7 فروردين 1395
وقتی می بینم آقای دکتر عمادی با اسم جهانی و کشوری و محبوبیت زیاد می آید با جانبازان شیمیایی و افراد پاک و دلسوز شهرمان مثل محسن گرجی و بقیه جانبازا در شهر خودش قایمشهر به قول خود دکتر گپ و گفتگو میکنه خوشحال میشویم چون همه با هم از تجربه هم برای شهرمان کار میسازیم. ضمنا اگه به قول دکتر این آقا گرجی که جوانترین جانباز از نطر سن وسال هست یک یادگاری براش بگیرند چون یک رکورد جنگی برای شهر هست. دکتر جان دیشب خیلی سر کیف و خوشحال بودی -جان ما هم کیف کردیم خوب جواب قدمی را میدادی
نا شناس 7 فروردين 1395
راستی فراموش کردم - دکتر جانبابایی که که دکتر عمادی گفت درمانگاه خون را برای مردم مازندران راه اندازی کردی و الان هم میخواهید بخش پوست باز کنید خیلی ممنون هستیم
نقی مهدوی 6 فروردين 1395
دکتر عمادی عزیز خداوند به تو اجر آخروی بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.